پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3757
-
الف
+

نمایش «موسیو ابراهیم» در آلمان روی صحنه می‌رود

نمایش «موسیو ابراهیم» با بازی اشکان خطیبی در شهر کلن آلمان به صحنه می‌رود.

نمایش «موسیو ابراهیم» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی علیرضا کوشک جلالی در شهر کلن آلمان روی صحنه می‌رود.

به گزارش آی‌فیلم، به نقل از روابط عمومی نمایش «موسیو ابراهیم»، این نمایش به دعوت اداره فرهنگ شهر کلن ٥ و ٦ اکتبر (۱۳ و ۱۴ مهر) در تئاتر «کلر» شهر کلن در برنامه‌ای تحت عنوان «یک سفر فرهنگی به ایران» اجرا خواهد شد. در این نمایش که نویسندگی، طراحی و کارگردانی آن برعهده علیرضا کوشک جلالی بوده، رضا مولایی و اشکان خطیبی به ایفای نقش می‌پردازند.

نمایش «موسیو ابراهیم» پیشتر کاندیدای بهترین اجرای سال ۲۰۰۳ در آلمان، برنده جایزه بهترین کارگردانی سال ٨٥ در ایران از طرف انجمن منتقدان خانه تئاتر، کاندیدای بهترین بازیگر ایران (در سال ٨٥ هومن برق نورد و در سال ٩٦ اشکان خطیبی) از طرف انجمن منتقدان خانه تئاتر شده است.

نمایش «موسیو ابراهیم» در سال ٨٥ در تالار چهارسوی مجموعه تئاتر شهر با بازی بهزاد فراهانی و هومن برق نورد به صحنه رفت و لقب پرفروش‌ترین نمایش سال را از آن خود کرد. همچنین این اثر در بازتولید خود در سال ٩٥ با بازی رضا مولایی و اشکان خطیبی در سالن کنش معاصر (پایتخت) رکورد فروش این تماشاخانه را در سه ماه اجرای خود شکست.

آیدین قشقاقی طراح پوستر و بروشور، مهرداد تقوی و سید فرشاد هاشمی دستیاران کارگردان، مهرداد تقوی اجرای دکور، آناهیتا درگاهی مدیر صحنه، رضا پژوهش تصویربرداری و ساخت تیزر، مصطفی پیر هادی عکاس، سارا حدادی مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه ای از جمله عوامل این پروژه نمایشی هستند.

گفتنی است علیرضا کوشک جلالی نمایشنامه «موسیو ابراهیم» را بر اساس رمان «موسیو ابراهیم و گل‌های قرآن» اثر اریک‌ امانوئل اشمیت به نگارش درآورده است.

س م / س م

نظر شما
ارسال نظر